loading...
بیا تو حال کن و بخند و ...
سعید بازدید : 3 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)

اگه گفتيد چرا کريستوف کلمب ازدواج نکرده بود ؟؟!!!!! . چون اگر ازدواج میکرد مجبور بود هر ثانیه به این سواات پاسخ بده . . .... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . - کجا داري ميري؟ - با کي داري مي ري؟ - واسه چي مي ري؟ - چطوري مي ري؟ - کشف؟ -براي کشف چي مي ري؟ - چرا فقط تو مي ري؟ - تا تو برگردي من چيکار کنم؟! - مي تونم منم باهات بيام؟! -راستشو بگو توي کشتي زن هم دارين؟ - بده ليستو ببينم! - حالا کِي برمي گردي؟ - واسم چي مياري؟ - تو عمداً اين برنامه رو بدون من ريختي? اينطور نيست؟! - جواب منو بده؟ - منظورت از اين نقشه چيه؟ - نکنه مي خواي با کسي در بري؟ - چطور ازت خبر داشته باشم؟ - چه مي دونم تا اونجا چه غلطي مي کني؟ - راستي گفتي توي کشتي زن هم دارين؟! - من اصلا نمي فهمم اين کشف درباره چيه؟ - مگه غير از تو آدم پيدا نمي شه؟ - تو هميشه اينجوري رفتار مي کني! - خودتو واسه خود شيريني مي ندازي جلو؟! - من هنوز نمي فهمم? مگه چيز ديگه ايي هم براي کشف کردن مونده! - چرا قلب شکسته ي منو کشف نمي کني؟ - اصلا من مي خوام باهات بيام! - فقط بايد يه ماه صبر کني تا مامانم اينا از مسافرت بيان! - واسه چي؟؟ خوب دوست دارم اونا هم باهامون بيان! - آخه مامانم اينا تا حالا جايي رو کشف نکردن! - خفه خون بگير!!!! تو به عنوان داماد وظيفته! - راستي گفتي تو کشتي زن هم دارين؟ . . . . . . حالا فهميدين چرا؟؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 95
  • بازدید سال : 102
  • بازدید کلی : 979