loading...
بیا تو حال کن و بخند و ...
سعید بازدید : 5 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)

شیشه نازک احساس مرا دست نزن !
چِندشم می شود از لک انگشت دروغ !!!
آن که میگفت که احساس مرا می فهمد …
کو کجا رفت ؟ که احساس مرا خوب فروخت !
.

.

.

.

این روزا عده ای یه جوری زیرآبی میرن که دلت میخواد بهشون بگی من نگاه نمیکنم بیا بالا یه نفسی بکش لااقل خفه نشی ! icon neutral اس ام اس تیکه دار جدید 91

.

.

جدیدترین اس ام اس تیکه دار

.

.

بودم! دیــــــــــــدم با دیگری شـــادتری , رفتــــــــــم !!
.

.

پیامک تیکه دار

.

.

هی ( ر ا ه ) آمدم با تو …
هی (ه ا ر ) شدی با من …
.

.

جملات تیکه دار

.

.

بساط کرده ام
و تمام نداشته هایم را
ﺑﻪ ﺣﺮﺍﺝ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺍﻡ…
.

.

تیکه های باحال

.

.

شیشه نازک احساس مرا دست نزن !
چِندشم می شود از لک انگشت دروغ !!!
آن که میگفت که احساس مرا می فهمد …
کو کجا رفت ؟ که احساس مرا خوب فروخت !
.

.

تیکه های خنده دار

.

.

‎! این روزها هرکی منو میبینه میگه : وای خوش به حالت چقدر لاغر شدی . رمز موفقیت چی بوده ؟!
من فقط لبخند میزنم و تو دلم میگم : بازیچه شدن !

.

.

تیکه های عاشقانه

.

.

آدم ها تنها که نباشند ، می روند …
تنها که می شوند ، برمی گردند …
وقتی که برگشتند تنها لایق یک جمله اند : “هِررررری”
.

Sms tike dar tike haye bahal asheghane khandedar

.

.

مغرور احساسم شدی ، گذشتی از رو گریه هام
لعنت به لحظه هایی که ، تو همه چی بودی برام
.

.

 

اس ام اس تیکه دار

.

.

دلم درد می کند !!
انگار خام بودند خیال هایی که به خوردم داده بودی !

رس>�� ȹ� �� وال هم مانده ام

 

دیدن تو گرچه از دور واسه من یه جور امیدِ

یه چیزی مثل یه جادو که بهم رهایی می ده

این مهمه که می دونم واسه من چقدر عزیزی

من که جام عشق و دادم چه بنوشی چه بریزی

.

.

Payamak tanha gozashtan

.

.

گاه همه چیز ساده اغاز میشود

گاه همه چیز آرام آغاز میشود

و گاه همه چیز ساده و ارام به پایان میرسد، بی آنکه بدانیم چرا؟

راستی چرا ؟

.

.

اس ام اس تنهایی و جدایی

.

.

ساده بودم که تو را ساده تجسم کردم بعد لبخند تو با گریه تبسم کردم آشنا با همه پنجره های شهرم چون توراپشت همین پنجره ها گم کردم

.

.

اس ام اس فراغ و تنهایی

.

.

وسعت درد فقط سهم من است ، باز هم قسمت غم ها شده ام ، دگر آیینه ز من با خبر است ، که اسیر شب یلدا شده ام ، من که بی تاب شقایق بودم ، همدم سردی یخ ها شده ام ، کاش چشمان مرا خاک کنید ، تا نبینم که چه تنها شده ام

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 897